انتخاب سبحانی‌نیا به عنوان رابط هیأت رئیسه مجلس و کمیسیون امنیت ملی
نوشته شده توسط : ipxrxt

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه امروز خود طرح تقویت مرزبانی جمهوری اسلامی ایران که مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود را مجددا بررسی کرد.

وی افزود: شورای نگهبان تشکیل شورای مرز در این طرح را مغایر با اصل 176 قانون اساسی تشخیص داده و در جای دیگر نیز تعریف و حریم مرز در طرح مذکور مغایر با وظایف مجلس شورای اسلامی دانسته شده بود.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ایراد وارده به تعریف مربوط به تعریف و حریم مرز اصلاح صورت گرفته و نظر نماینده شورای نگهبان تأمین شد و در ایراد مربوط به شورای مرز تصمیم‌گیری نهایی به جلسه آینده موکول شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: در ادامه، لایحه استرداد مجرمین میان جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان و نیز کلیات لایحه حریم امنیتی و دفاعی اماکن و تأسیسات کشور مورد بحث قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه حسین سبحانی‌نیا به عنوان رابط کمیسیون امنیت ملی و هیأت رئیسه مجلس انتخاب شده و مقرر شد تا اعضای کمیسیون و کمیته‌های تخصصی اولویتها و نقشه راه کمیسیون را تا پایان ماه رمضان به کمیسیون ارائه کنند.

انتهای پیام/





:: برچسب‌ها: موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 1078
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: